کد خبر: 136392437
تاریخ انتشار: سه شنبه 25 مهر 1396
خانه » بانوان » پرداد » کدام بازیگران ایرانی شوهر میلیاردر دارند! +تصاویر تاریخ درج :  1396/07/23 تعداد نمایش : 258 به گزارش پرداد به نقل از نیک صالحی - همسران بازیگران زن ایرانی , بازیگران از اقشار مورد توجه مردم
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

به گزارش چی 24 به نقل از پرداد:

به گزارش پرداد به نقل از نیک صالحی - همسران بازیگران زن ایرانی , بازیگران از اقشار مورد توجه مردم هستند.
زندگی این قشر همیشه زیر ذره بین بوده است به ویژه اینکه اگر حاشیه جنجالی هم داشته باشد. در این مطلب با شوهران میلیاردر بازیگران زن ایرانی آشنا شوید.

کتایون ریاحی : پدر کتایون ریاحی ، اردشیر ریاحی مدرس زبان و ادبیات انگلیسی و مادرش گیتی ریاحی طراح لباس بود و همسرش نیز یکی از سهام داران اصلی شرکتی نفتی در آمریکاست. کتایون ریاحی چندین سال است که ازدواج کرده است . همسر او فرشید رحیمیان نام دارد . وی دارای یک فرزند به اسم پوریا می‌باشد که موسیقیدان و دارای تحصیلات آکادمیک در زمینه موسیقی است و اولین آلبوم بی کلام خود را با نام پژواک سکوت به نفع بنیاد نیکوکاری کیش مهر کتایون ساخته است.

کدام بازیگران ایرانی شوهر میلیاردر دارند! +تصاویر

مهناز افشار :  محمد یاسین رامین همسر مهناز افشار، فرزند ارشد محمدعلی‌ رامین، با مدرک دکترا از دانشگاه کشور آلمان، دارای دو ملیت ایرانی و آلمانی است که پیش از این یک بار ازدواج کرده است. پسر رامین قبلا از معاونین و مشاورین سازمان هلال احمر بوده است. مهناز افشار در خرداد ۱۳۹۳ با محمد یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد.حاصل ازدواج اویک دختربه نام لیانا است.

کدام بازیگران ایرانی شوهر میلیاردر دارند! +تصاویر

شیما محمدی : بازیگر سریال شاهگوش با سینا محمدی کارآفرین و صاحب برند معروفی در زمینه صنایع غذایی ازدواج کرده است. همسر شیما محمدی سینا نام دارد و بر طبق گفته های شیما محمدی اختلاف روز تولد شیما محمدی و همسرش یک روز است و هر دو در اردیبهشت به دنیا آمده اند و مراسم ازدواج خود را نیز در اردیبهشت برگزار کردند .

کدام بازیگران ایرانی شوهر میلیاردر دارند! +تصاویر

بهاره رهنما : بهاره رهنما مدتی پس از جدایی از پیمان قاسم خانی با امیر خسرو عباسی ازدواج کرده است. گفته می شود امیر خسرو عباسی مالک برند بهداشتی شناخته شده‌ای است.

کدام بازیگران ایرانی شوهر میلیاردر دارند! +تصاویر

نیوشا ضیغمی : آرش پولاد خان، همسر نیوشا ضیغمی به تجارت نقره می‌پردازد و محصولاتش را در یک گالری به مشتریان عرضه می کند.

کدام بازیگران ایرانی شوهر میلیاردر دارند! +تصاویر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین